ÁSZF
ÁSZF
Kérjük, olvassa el figyelmesen az Általános Szerződési Feltételeket, és abban az esetben vásároljon weboldalunkról amennyiben a szerződési feltételek minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.
A web áruház működésével, rendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén az alábbi elérhetőségekkel állunk rendelkezésére.
Üzemeltető adatai:
Az üzemeltető adatai: TÁBI NATASA MÁRTA egyéni vállalkozó
Székhely: 3063 JOBBÁGYI Lakótelep 8/c 2/6
Telephely: 3063 JOBBÁGYI Lakótelep 8/c 2/6.
Telefonszám: +36 70 2792721 (normál tarifa)
Email cím: info@porzsakker.hu
Ügyfélszolgálat: Hétfő-Péntek: 8:00-16:00 +36 70 2792721 (normál tarifa) Adószám:59933098-2-32
Bankszámla szám: 50464726-10007352-00000000
Vállalkozó nyilvántartási száma:57981583
A szerződés nyelve: magyar
ODR link: https://webgate.ec.europa.eu/odr
A tárhely-szolgáltató neve: Leg-leg-leg Bt.
A tárhely-szolgáltató címe:5000 Szolnok, Horgász út 34.
A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@webidea.hu
A tárhely-szolgáltató weboldala: www.webidea.hu
Az általános szerződési feltételek elfogadása:
1. A regisztráció, illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Web áruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Web áruház felhasználója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Web áruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat, és nem küldhet megrendelést sem.
Rendelés, Vásárlás lépései:
Regisztráció: Az www.porzsakker.hu web áruházban történő vásárláshoz nem szükséges regisztráció, rendelését regisztráció nélkül - vendégként is leadhatja. A regisztráció során csak a legszükségesebb adatokat kell megadnia (név, cím, telefonszám, e-mail cím). Amennyiben regisztrált, akkor a későbbi rendelések esetén már csak be kell jelentkeznie a már létrehozott regisztrációs fiókba az e-mail cím és a jelszó megadásával.
Termék részletes adatai:
A terméklistán, a "Részletek" linkre kattintva érhető el a termék részletes adatlapja, több és nagyobb képpel, részletesebb leírással.
A termékoldal alsó részén a részletes leírás és termékadatok, valamint a további képek találhatóak, melyek között a fülek segítségével tud váltani.
A kosár:
A kosár tartalmáról gyors áttekintést talál a honlap jobb felső részén. A kosár - ha nem üres - alján levő "Megtekintés" és "Pénztár" linkekkel lehet a kosár részletes listára, illetve közvetlenül a pénztárra váltani. A kosár oldalon a kosárba helyezett termékek mennyisége módosítható a kívánt darabszám helyes megadásával, és a „Frissít” link megnyomásával. A „Törlés” linkre kattintva a termék teljesen törlődik a virtuális kosarából.
Pénztár:
A kosarában lévő termékek megvásárlásához a „Pénztár” gombra kell kattintania, ahol az alábbi lépéseken halad végig:
• Adatok megadása› Név, szállítási és számlázási cím, telefonszám, email cím megadása
• Szállítási mód kiválasztása› Házhoz szállítás -MPL Futárszolgálattal, Postán Maradó, Posta Pont
• Fizetési mód kiválasztása› Utánvét- készpénzzel, Előre utalás bankszámlára, Bankkártyás fizetés, PayPal
• Megrendelés adatainak egyeztetése és véglegesítése› Itt van lehetősége megjegyzés megadására is.
• Fizetés (bankkártyás fizetés esetén, lásd fizetés fejezet)
• Az adásvételi szerződés létrejötte:
• 1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Web áruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
• 2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés, írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
• 3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.
• 4. Banki átutalásos fizetési mód esetén a webáruház 5 munkanapot vár az utalásra. Ha ez nem történik meg, akkor a rendelés, törlésre kerül és a szerződés semmisnek tekintendő.
• A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termék ismertetőben.
Visszaigazolás, rendelés egyeztetése:
A rendelés leadása után automatikusan e-mailt küldünk a rendelés állapotáról, és ennek feldolgozásáról. Telefonon csak akkor keressük, ha a rendelésével valami fennakadás van (adatok, készletváltozás stb.)
Ezért kérjük, ha bármi változtatás eszébe jut a rendelésével kapcsolatban keress mihamarabb bennünket telefonon +36 70 2792721 vagy válaszoljon a rendelést visszaigazoló e-mail-re, illetve elérhet elérhetőségeink bármelyikén. Készséggel fogunk segíteni.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8:00 - 16:00 óra között történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetőség rendelés leadására. Amennyiben a vásárló megrendelése 12:00 óra után érkezik, akkor az a következő munkanapon kerül feldolgozásra.
Árak:
Az oldalon feltüntettet termék árak bruttó árak, és nem tartalmazzák a szállítás költségét. A szállítás díját a pénztár oldalon a szállítási mód kiválasztása után tudjuk kalkulálni, mely ez alapján automatikusan külön feltüntetve hozzáadódik a végösszeghez.
Szállítási Információk:
A csomagszállításra szerződött partnerünk a Magyar Posta Logisztika (MPL).
Magyarország egész területére bruttó 20 000 Ft összegű rendelésig a szállítási díj :
Házhoz szállítás esetén utánvéttel bruttó 1890 Ft, Előre utalással 1590.-Ft.
MOL, COOP, MPL Posta Pontra, csomagautomatába: 1590.-
Bruttó 20 000 Ft feletti rendelés esetén a kiszállítás ingyenes!
Viszonteladói vásárló esetén nettó 20000.-Ft összegű rendelésig a szállítási díj bruttó 1890.- Ft.Nettó 20000.- Ft feletti rendelés esetén a kiszállítás ingyenes!(0.- Ft.)
Kézbesítési módok:
Webáruházunkban leadott megrendelését szerződött partnerünk az Magyar Posta Logisztika MPL (Posta) futárszolgálat teljesíti. A csomagok küldésére általában 2-5 munkanapos határidőt vállalunk. Előfordulhat, hogy a kiválasztott, megrendelt termék időközben nincs készleten. Ezt 2-3 napos határidővel megpróbáljuk beszerezni, ha esetleg ez nem lehetséges, ezt jelezzük a Vásárló/Megrendelő felé.
Jelenleg csak magyarországi címre tudunk csomagot küldeni.
MPL házhoz szállítás:
Kényelmes és egyszerű csomagátvételi lehetőség, akár otthonában, akár más címen (pl. munkahelyén). Az utánvét összegét a legtöbb kézbesítőnél akár bankkártyával is kifizetheti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 08:00-16:00 között. A szállítás pontos napjáról a futárszolgálat SMS-ben és e-mailben (ha van e-mail cím) küld értesítést. A kézbesítés napján telefonon felhívja Önt az MPL kézbesítője, hogy várhatóan mikor ér a megadott címre a csomaggal. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni, ahol napközben nagy valószínűséggel tartózkodik valaki, aki a szállítás időpontjában át tudja venni a csomagot (családtag, munkatárs, szomszéd). Kérjük a szállítási címet pontosan adja meg, segítve ezzel a futárok munkáját. Megjegyzés rovatba írt szállítási címet nem tudunk elfogadni, mivel a megjegyzés rovatot nem a futárnak írja, hanem az ügyfélszolgálatunknak. Kérjük minden, a szállítást segítő információt a szállítási cím megadásánál lévő mezőbe töltsön ki (pl: kapucsengő számát/nevet írja a keresztneve mögé), hogy a futár biztosan megtalálja a címen. Ha az első kézbesítés sikertelen, a következő munkanapon automatikusan újra megpróbálja az MPL az átadást. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg! A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a posta helyet, illetve őrzési időt (5-10 munkanap), ahol és ameddig a küldeményt jogosult átvenni. A megőrzési időt követően az MPL az árut visszaküldi cégünk raktárába. Ha ezt követően újra kéri a termék(ek) kiszállítását, úgy újbóli szállítási költséget számolunk fel.
MOL, COOP, MPL Posta Pontok:
Országszerte közel 3000 átvételi hely közül választhatja ki az Ön számára legmegfelelőbb MPL Posta Pontot!
(ami könnyebbség, ha nehezen tudja a csomag átvételi idejét megtervezni! ) A Postapontra címzett küldemény esetén az MPL a rendelésénél megadott mobiltelefonra vagy e-mail címre üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről (5-10 munkanap). Ezt követően a csomagját – a kapott azonosító megadásával – a következő felületen tudja nyomon követni: http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes . A postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében lehetséges. A csomagja felvételét összekötheti más postai ügyei intézésével. Nem kell otthon várakoznia, vagy mást megkérnie a csomag átvételére. A szállítási határidő a csomag feladásától számított 1-2 munkanap. A postákon vagy az üzletekben a nyitvatartási időn belül bármikor, a benzinkutakon jellemzően 0-24 órában veheti át a megrendelt csomagjait. A küldemény érkezéséről SMS-ben vagy e-mailben kap értesítést, az utánvét összeget bankkártyával vagy készpénzben is kifizetheti csomagját 5 napon keresztül áll módjában átvenni!
MPL Csomagautomata:
Belföldi webáruházi
rendelésnél válasszon mindig egy hozzád közeli MPL Csomagautomatát, hogy csomagjai
átvétele sose jelentsen gondot. A posta.hu Postakeresőjében vagy a Posta
mobilapplikációban könnyen megtalálja az önhöz legközelebb eső MPL
Csomagautomatát.
A hét minden napján,
0-24 órában rendelkezésére állnak az MPL csomag automatái. Az MPL
csomagautomatáit forgalmas helyeken, bevásárlóközpontoknál találja. Biztonságos
és diszkrét átvételi lehetőséget nyújtanak az ország több pontján. A csomag
átvételéhez mindössze az MPL-től SMS-ben vagy e-mailben kapott azonosítóra lesz
szüksége. Amennyiben a csomagot utánvéttel rendelte meg, az ellenértéket a
csomag automatánál bankkártyával tudja rendezni.
FONTOS !!!
Csomagautomatában
maximális méretű és súlyú csomag kérhető !!!
Ennek méretei:max: 38
cmx35 cm x60 cm, súly: max: 20 kg.
A szállítási árak
kizárólag magyarországi szállításra vonatkoznak!
A házhoz szállítás
díjszabása:
MPL
Házhozszállítás:
Utánvétel
készpénzes:
0-20000.-Ft-ig 1890.-Ft.
20001.-Ft-tól 0.-Ft.
Előre utalással
(bankkártyás, PayPal) :
0-20000.-Ft-ig 1590.-Ft
20001.-Ft-tól 0.-
Ft
MOL, COOP, MPL Posta Pont,
Csomagautomata:
Utánvétel:
0-20000.-Ft-ig 1590.-Ft
20001.-Ft-tól 0.-Ft.
Előre utalással
(bankkártyás, PayPal) :
0-20000.-Ft-ig 1590.-Ft
20001.-Ft-tól 0.- Ft
20000 Ft feletti
rendelés esetén a házhoz szállítás ingyenes az ország egész területére!
Viszonteladói vásárló
esetén: nettó 20000.-Ft összegű rendelésig a szállítási díj bruttó 1890.- Ft.
Nettó 20000.- Ft feletti
rendelés esetén a kiszállítás ingyenes! (0.- Ft.)
Webáruházunkból kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt terméket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén az újra küldést kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
Ezen a linken keresztül ellenőrizheti csomagja útját a csomagazonosító szám alapján: https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
A csomagok átvételével kapcsolatosan
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a csomagon észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot!
Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Csomagkövetés – Kézbesítés, egyeztetés
A kézbesítő partnernek történő csomagátadást követően egy tájékoztató e-mailt kapsz, ami tartalmazza a csomagod azonosítószámát és a kézbesítés várható idejét és időpontját.
Egyéb módon kézbesítőpartnerünk elérhetőségein tudsz érdeklődni.
MPL (Magyar Posta Logisztika)
Telefonon:06-40/46-46-46
Online: Csomagkövetés
Fizetés, fizetési módok:
Az oldalon feltüntettet termék árak bruttó árak, és nem tartalmazzák a szállítás költségét.
A szállítás díját a pénztár oldalon a szállítási mód kiválasztása után tudjuk kalkulálni, mely ez alapján automatikusan külön feltüntetve hozzáadódik a végösszeghez.
• Előre utalás (Banki utalás):
A megrendelést követően egy megrendelés utáni visszaigazoló e-mailben küldjük el a fizetés pontos adatait.
Előre utalás esetében a megrendelt terméket csak a termék pontos összegének beérkezése után küldjük el a megrendelőnek, amiről e-mailben értesítjük.
Az összeget kérjük az alábbi bankszámlára utalják:
Tábi Natasa Márta 50464726-10007352-00000000
• Utánvét:
Ha futárszolgálatos házhoz szállítást választja, akkor a számla ellenértékét az áru átvételekor a futárnak kell kifizetni.
• Bankkártya vagy Barion egyenleg:
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja. Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013 Bankkártya adataihoz mi nem férünk hozzá, nem tároljuk és nem is élünk vissza velük.
Tájékoztató a Barionról:
Mit jelent a BARION™?
A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni webáruházakban, mobilalkalmazásokban, vagy barátaidnak. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Kényelmesen bankkártyával
A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaszámodat egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mail címed és jelszavad.
Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli! Fizetéshez használhatod: MasterCard vagy Maestro bankkártyádat Visa vagy Electron bankkártyádat Amex bankkártyádat
Fizess kényelmesen bankkártya nélkül
Ha nincsen bankkártyád, fizetéshez használhatod, az előre feltölt Barion egyenlegedet, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tudsz feltölteni, illetve amire ismerőseid, üzletfeleid tudnak neked pénzt küldeni. Ebben az esetben e-mailcímed és jelszavad megadásával tudsz fizetni.
Ingyenes
A bankkártyás fizetésnek a vásárló részére nincsen és nem is lehet felára. A regisztráció és a Barion mobilalkalmazás, valamint a pénz fogadás és küldés ingyenes, és az is marad. Nincs havi díj sem. A Barion alkalmazásokkal követheted vásárlásaidat, a weben vagy mobilon. Az ingyenes Barion tárca azonnal jelzi minden vásárlásodat, még azt is látod, mit vettél. Barion egyenleged is itt kezelheted, illetve pénzt küldhetsz vagy fogadhatsz DI barion webapp.png Dl playstore hu.pngDl appstore hu.png
Első a biztonság
A Barion szervereit a Norton/Symantec/Verisign 2048 bites SSL titkosítása védi. Fizetés előtt mindig ellenőrizd, hogy valóban a Barion biztonságos szerverén adod meg a fizetéshez szükséges bankkártya adatokat vagy jelszót. A böngésződ zöld színnel jelzi, ha a fizetés és a fizetőoldal tulajdonosát Barion Payment Inc [HU] néven azonosítja:
A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki.
• PayPal:
A PayPal több mint 200 országban áll a vásárlók rendelkezésére egyszerű és biztonságos fizetési módként.
A PayPal számos előnnyel rendelkezik, melyek könnyebbé, gyorsabbá teszik a vásárlást, miközben pénzügyi információi biztonságban maradnak:
• Egy email, egy jelszó. Ez minden, amire szüksége van, hogy fizessen vagy pénzt utaljon a PayPal rendszerén keresztül. A bankkártya pedig maradhat a pénztárcában.
• A fizetéshez nem szükséges pénzt töltenie a PayPal számlájára. Elég, ha hozzárendeli bankkártyáját a PayPal fiókjához, sőt, ezt elég csak egyszer, az elején megtennie.
• A PayPal világszerte elismert fizetési mód, a biztonságos tranzakciók záloga, mellyel 26 féle pénznemben fizetheti ki a termékek árát az interneten.
• Csatlakozzon a PayPal-hoz és fizessen még egyszerűbben a webáruházban!
• A PayPallal történő megrendelés kifizetése után a kiszállítás a PayPal fiókban megadott címre történik.
Elállási jog
Elállás jog, rendelés lemondás
Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 45/2014. (II.26.) számú kormányrendelet szabályozza. A törvény szerint a vásárló a szerződéstől az áru átvételét követő 14 napon belül elállhat.
Az elállási jogát az Ügyfél/Fogyasztó a szerződés megkötésének napja (azaz a termék megrendelésének visszaigazolása) és a termék megérkezésének/átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
Ebbe a határidőbe (14 naptári nap) a termék átvételének napja nem számít bele. Az elállási jog külön magyarázat nélkül gyakorolható!
Amennyiben a Vásárló/Ügyfél eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni.
A határidő betartottnak minősül, ha a Vásárló/Ügyfél a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.
Ebben az esetben cégünk legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatéríti a Vásárló/Ügyfél által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást a kifogásolt termék(ek) vételárát, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek a miatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazza a Szolgáltató, kivéve, ha a Vásárló/Ügyfél más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. E visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag az.
Amennyiben vásárlóként élni kíván elállási jogával, kérjük, használja a lentebb található felmondási, elállási nyilatkozatot vagy egyértelműen jelezze cégünk felé (email, telefon postai levél) mely megérkezéséről értesítjük.
A Vásárló/Ügyfél a megrendelt terméke(ke)t postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza cégünk székhelyének postai címére (3063 Jobbágyi Lakótelep 8/c 2/6.).
Ilyenkor a Vásárlót/Ügyfelet kizárólag a termék visszaküldésével kapcsolatosan felmerült költségek terhelik.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkat a Vásárlónak/Ügyfélnek kell megtérítenie. Mivel a visszaküldéssel kapcsolatos költségek a Vásárlót/Ügyfelet terhelik, így az olyan utánvétes csomagokat, melyek tartalmazzák előbbi díjat (portós csomag vagy az utánvét összege nagyobb, mint a termék és az odaszállítás díja) cégünknek nem áll módjába átvenni.
Abban az esetben, ha a terméket a Vásárló/Ügyfél használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását, illetve követelhetjük az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.
Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli.
Amennyiben kérdése lenne az elállási jogra vonatkozóan, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz:
info@porzsakker.hu, +36-70-2792721 (normál díjszabás)
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. mellékletében található Elállási/Felmondási nyilatkozatminta alapján.
Kizárólag a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza az alább feltüntetett elérhetőségek valamelyikére.
Vállalkozás adatai:
Cégnév: TÁBI NATASA MÁRTA EV.
Székhely és levelezési cím: 3063 Jobbágyi Lakótelep 8/c 2/6,
Telefon: +36702792721
E-mail: info@porzsakker.hu
Adószám: 59933098-2-32
Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Megrendelés száma: ………………………………………………………….
Termék megnevezése: ……………………………………………………….
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: ………………………………………………………… A fogyasztó(k) neve: …………………………………………………………………………………
A fogyasztó(k) címe: ………………………………………………………………………………… A vételárat az eredeti az ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező kifizetéssel kérem.
A vételárat az alábbi bankszámlaszámra kérem visszautalni
(abban az esetben töltse ki, ha szeretné, hogy a vételárat banki átutalással fizessük vissza): ………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………….............................................................
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
…………………………………………………………………………………
Kelt:
Jótállás, Garancia:
A www.porzsakker.hu eladott termékekre a hatályos jogszabályokra megfelelő garanciát vállal. Műszaki termékekre gyártótól függően általánosan 12 hónap garanciát vállalunk. A garancia időtartalmát, módját minden esetben feltüntetjük a termék jellemzői közt webshopunkban, illetve a mellékelt jótállási jegyen. Termék meghibásodása esetén a termékhez/készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli.
Amennyiben az átvett áru sérült, hibás a www.porzsakker.hu díjmentesen kicseréli. A hibás termék visszajuttatásának költségeit a www.porzsakker.hu -t terheli.
Amennyiben www.porzsakker.hu nem a megrendelt árut küldi el a Vásárlónak, azt a vevő írásbeli értesítését követően szintén www.porzsakker.hu költségére megküldjük vevő részére, a tévesen küldött árut pedig a futárszolgálatnak kell átadnia eredeti csomagolásban.
Ha Ön nem megfelelő árut rendelt vagy nem tetszik, az áru kérjük, jelezze és kicseréljük a megfelelőre, de a postaköltséget sajnos nem vállaljuk. Portósan küldött csomagokat nem vesszük át, azt minden esetben visszaküldjük a feladónak!
Panaszkezelés, hibabejelentés:
A rendelése kapcsán valamilyen gondot észlel, akkor vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A csomag átvételekor vagy utána tapasztalt probléma esetén hívja ügyfélszolgálatunkat vagy jelezzen e-mailben.
Amennyiben emailt vagy levelet ír, az alábbiakat kérjük, tüntesse fel:
• Megrendelő neve
• Kapcsolattartási telefonszám
• Rendelési azonosító (jótállási jegyen megtalálható), és - ha több termék szerepel a jótállási jegyen - a termék megnevezése vagy cikkszáma
• Panasz típusa és leírása
A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet alapján az alábbiakról tájékoztatjuk:
1. Kellékszavatosság Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a porzsakker.hu hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a porzsakker.hu Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
2. Termékszavatosság Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék, gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
• a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
• a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
• a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
3. Jótállás Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén a felek között létrejött szerződés, valamint a Ptk. alapján a porzsakker.hu jótállásra köteles.
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján? Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja
Írásban történő bejelentés:
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak a 3063 Jobbágyi Lakótelep 8/c 2/6 címre küldött levélben, vagy elektronikus levélben az info@porzsakker.hu e mail címen. Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:
• a vásárló nevét, címét,
• a termék megnevezését, vételárát,
• a vásárlás időpontját,
• a hiba leírását,
• a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.
Esetlegesen felmerülő panaszaival elsődlegesen az Ügyfélszolgálathoz forduljon, mi minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy a panaszát orvosoljuk.
Cégtulajdonos: Tábi Natasa Márta e.v.
Postai cím: 3063 Jobbágyi Lakótelep 8/c 2/6
Ügyfélszolgálat: 06-70-2792721
E-mail: info@porzsakker.hu
Ha Ön úgy érzi, hogy panaszát nem kellőképpen kezeltük, igénybe veheti az online vitarendezési platformot
(ODR) is, az alábbi linken:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Illetve a helyi békéltető testülethez is fordulhat:
Nógrád Megyei Békéltető Testület
3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a.
Tel: 32/520-860, Fax: 32/520-862
nkik@nkik.hu
A Nógrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara az alábbi linken foglalja össze a panaszkezelésben igénybevehető
eszközöket:
http://www.bekeltetes-nograd.hu/vpint.html
Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
(76) 501-525, (76) 501-500
bkmkik@mail.datanet.hu
Baranya Megyei Békéltető Testület
7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.
(72) 507-154
bekelteto@pbkik.hu
Békés Megyei Békéltető Testület
5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
(66) 324-976, 446-354, 451-775
bmkik@bmkik.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
(46) 501-091, 501-870
kalna.zsuzsa@bokik.hu
Budapesti Békéltető Testület
1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
(1) 488-2131
(1) 488-2186
bekelteto.testulet@bkik.hu
Csongrád Megyei Békéltető Testület
6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
(62) 486-987
info@csmkik.hu
Fejér Megyei Békéltető Testület
8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
(22) 510-310
fmkik@fmkik.hu
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
9021 Győr, Szent István út 10/a.
(96) 520-217
bekelteto@gymskik.hu
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
(52) 500-749
info@hbkik.hu
Heves Megyei Békéltető Testület
3300 Eger, Faiskola út 15.
(36) 416-660/105
hkik@hkik.hu
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
5000 Szolnok, Verseghy park 8.
(56) 510-610
kamara@jnszmkik.hu
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
2800 Tatabánya, Fő tér 36.
(34) 513-010
kemkik@kemkik.hu
Nógrád Megyei Békéltető Testület
3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
(32) 520-860
nkik@nkik.hu
Pest Megyei Békéltető Testület
1055 Budapest Kossuth tér 6-8.
(1)-474-7921
Somogy Megyei Békéltető Testület
7400 Kaposvár, Anna utca 6.
(82) 501-000
skik@skik.hu
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
(42) 311-544, (42) 420-180
endrediemese@invest.hu
Tolna Megyei Békéltető Testület
7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
(74) 411-661
kamara@tmkik.hu
Vas Megyei Békéltető Testület
9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
(94) 312-356
vmkik@vmkik.hu
Veszprém Megyei Békéltető Testület
8200 Veszprém, Budapest u. 3.
(88) 429-008
vkik@veszpremikamara.hu
Zala Megyei Békéltető Testület
8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
(92) 550-514
zmkik@zmkik.hu