Porzsák
kereső
KOSÁR
Ha nem találta meg a keresett terméket,


Termék kategóriák
Porzsákok széles választéka !
Ingyenes házhozszállítás 20.000 Ft felett
Keressen minket bizalommal !

ÁSZF

ÁSZF 


Kérjük, olvassa el figyelmesen az Általános Szerződési Feltételeket, és abban az esetben  vásároljon weboldalunkról amennyiben a szerződési feltételek minden pontjával egyetért, és  kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. 

A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. 

A web áruház működésével, rendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő  kérdések esetén az alábbi elérhetőségekkel állunk rendelkezésére. 

Üzemeltető adatai: 

Az üzemeltető adatai: TÁBI NATASA MÁRTA egyéni vállalkozó 

Székhely: 3063 JOBBÁGYI Lakótelep 8/c 2/6 

Telephely: 3063 JOBBÁGYI Lakótelep 8/c 2/6. 

Telefonszám: +36 70 2792721 (normál tarifa) 

Email cím: info@porzsakker.hu 

Ügyfélszolgálat: Hétfő-Péntek: 8:00-16:00 +36 70 2792721 (normál tarifa) Adószám:59933098-2-32

Bankszámla szám: 50464726-10007352-00000000

Vállalkozó nyilvántartási száma:57981583

A szerződés nyelve: magyar 

ODR link: https://webgate.ec.europa.eu/odr 

A tárhely-szolgáltató neve: Leg-leg-leg Bt. 

A tárhely-szolgáltató címe:5000 Szolnok, Horgász út 34. 

A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@webidea.hu 

A tárhely-szolgáltató weboldala: www.webidea.hu


Az általános szerződési feltételek elfogadása: 

1. A regisztráció, illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Web áruház  szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az  űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása  esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Web áruház felhasználója  között. 

2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Web áruház  szolgáltatásait. Nem regisztrálhat, és nem küldhet megrendelést sem. 


Rendelés, Vásárlás lépései: 

Regisztráció: Az www.porzsakker.hu web áruházban történő vásárláshoz nem szükséges  regisztráció, rendelését regisztráció nélkül - vendégként is leadhatja. A regisztráció során csak a  legszükségesebb adatokat kell megadnia (név, cím, telefonszám, e-mail cím). Amennyiben  regisztrált, akkor a későbbi rendelések esetén már csak be kell jelentkeznie a már létrehozott  regisztrációs fiókba az e-mail cím és a jelszó megadásával. 


Termék részletes adatai: 

A terméklistán, a "Részletek" linkre kattintva érhető el a termék részletes adatlapja, több és  nagyobb képpel, részletesebb leírással. 

A termékoldal alsó részén a részletes leírás és termékadatok, valamint a további képek  találhatóak, melyek között a fülek segítségével tud váltani. 


A kosár: 

A kosár tartalmáról gyors áttekintést talál a honlap jobb felső részén. A kosár - ha nem üres - alján levő "Megtekintés" és "Pénztár" linkekkel lehet a kosár részletes listára, illetve  közvetlenül a pénztárra váltani. A kosár oldalon a kosárba helyezett termékek mennyisége  módosítható a kívánt darabszám helyes megadásával, és a „Frissít” link megnyomásával. A  „Törlés” linkre kattintva a termék teljesen törlődik a virtuális kosarából. 


Pénztár: 

A kosarában lévő termékek megvásárlásához a „Pénztár” gombra kell kattintania, ahol az  alábbi lépéseken halad végig: 

• Adatok megadása› Név, szállítási és számlázási cím, telefonszám, email cím megadása  

• Szállítási mód kiválasztása› Házhoz szállítás -MPL Futárszolgálattal, Postán Maradó,  Posta Pont 

• Fizetési mód kiválasztása› Utánvét- készpénzzel, Előre utalás bankszámlára, Bankkártyás  fizetés, PayPal

• Megrendelés adatainak egyeztetése és véglegesítése› Itt van lehetősége megjegyzés  megadására is. 

• Fizetés (bankkártyás fizetés esetén, lásd fizetés fejezet) 



Az adásvételi szerződés létrejötte: 

• 1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Web áruház oldalain, és a szolgáltató a  megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és  a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán  belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a  megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.) 

• 2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés, írásban megkötöttnek  minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései  vonatkoznak. 

• 3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában,  automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után  hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja. 

• 4. Banki átutalásos fizetési mód esetén a webáruház 5 munkanapot vár az utalásra. Ha ez  nem történik meg, akkor a rendelés, törlésre kerül és a szerződés semmisnek tekintendő.  

• A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termék ismertetőben. 


Visszaigazolás, rendelés egyeztetése: 

A rendelés leadása után automatikusan e-mailt küldünk a rendelés állapotáról, és ennek  feldolgozásáról. Telefonon csak akkor keressük, ha a rendelésével valami fennakadás van  (adatok, készletváltozás stb.) 

Ezért kérjük, ha bármi változtatás eszébe jut a rendelésével kapcsolatban keress mihamarabb  bennünket telefonon +36 70 2792721 vagy válaszoljon a rendelést visszaigazoló e-mail-re,  illetve elérhet elérhetőségeink bármelyikén. Készséggel fogunk segíteni. 

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8:00 - 16:00 óra között történik. A megrendelés  feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetőség rendelés leadására. Amennyiben a  vásárló megrendelése 12:00 óra után érkezik, akkor az a következő munkanapon kerül  feldolgozásra. 


Árak:

Az oldalon feltüntettet termék árak bruttó árak, és nem tartalmazzák a szállítás költségét. A  szállítás díját a pénztár oldalon a szállítási mód kiválasztása után tudjuk kalkulálni, mely ez  alapján automatikusan külön feltüntetve hozzáadódik a végösszeghez. 


Szállítási Információk: 

A csomagszállításra szerződött partnerünk a Magyar Posta Logisztika (MPL).
Magyarország egész területére bruttó 20 000 Ft összegű rendelésig a szállítási díj :

Házhoz szállítás esetén utánvéttel bruttó 1890 Ft, Előre utalással 1590.-Ft.

MOL, COOP, MPL Posta Pontra, csomagautomatába: 1590.-

Bruttó 20 000 Ft feletti rendelés esetén a kiszállítás ingyenes!  

Viszonteladói vásárló esetén  nettó 20000.-Ft összegű rendelésig a szállítási díj bruttó 1890.- Ft.Nettó 20000.- Ft feletti rendelés esetén a kiszállítás ingyenes!(0.- Ft.)

Kézbesítési módok: 

Webáruházunkban leadott megrendelését szerződött partnerünk az Magyar Posta Logisztika MPL (Posta) futárszolgálat teljesíti. A csomagok küldésére általában 2-5 munkanapos határidőt  vállalunk. Előfordulhat, hogy a kiválasztott, megrendelt termék időközben nincs készleten. Ezt  2-3 napos határidővel megpróbáljuk beszerezni, ha esetleg ez nem lehetséges, ezt jelezzük a  Vásárló/Megrendelő felé. 

Jelenleg csak magyarországi címre tudunk csomagot küldeni.


MPL házhoz szállítás: 

Kényelmes és egyszerű csomagátvételi lehetőség, akár otthonában, akár más címen (pl.  munkahelyén). Az utánvét összegét a legtöbb kézbesítőnél akár bankkártyával is kifizetheti. A  csomagok kézbesítése munkanapokon történik 08:00-16:00 között. A szállítás pontos napjáról  a futárszolgálat SMS-ben és e-mailben (ha van e-mail cím) küld értesítést. A kézbesítés napján  telefonon felhívja Önt az MPL kézbesítője, hogy várhatóan mikor ér a megadott címre a  csomaggal. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként  célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni, ahol napközben nagy  valószínűséggel tartózkodik valaki, aki a szállítás időpontjában át tudja venni a csomagot  (családtag, munkatárs, szomszéd). Kérjük a szállítási címet pontosan adja meg, segítve ezzel a  futárok munkáját. Megjegyzés rovatba írt szállítási címet nem tudunk elfogadni, mivel a  megjegyzés rovatot nem a futárnak írja, hanem az ügyfélszolgálatunknak. Kérjük minden, a  szállítást segítő információt a szállítási cím megadásánál lévő mezőbe töltsön ki (pl: kapucsengő  számát/nevet írja a keresztneve mögé), hogy a futár biztosan megtalálja a címen. Ha az első  kézbesítés sikertelen, a következő munkanapon automatikusan újra megpróbálja az MPL az átadást. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg! A második kézbesítési kísérlet  sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a  posta helyet, illetve őrzési időt (5-10 munkanap), ahol és ameddig a küldeményt jogosult  átvenni. A megőrzési időt követően az MPL az árut visszaküldi cégünk raktárába. Ha ezt  követően újra kéri a termék(ek) kiszállítását, úgy újbóli szállítási költséget számolunk fel. 

 MOL, COOP,  MPL Posta Pontok: 

Országszerte közel 3000 átvételi hely közül választhatja ki az Ön számára legmegfelelőbb MPL  Posta Pontot!  
https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso?selectedPostTypes=postapoint

(ami könnyebbség, ha nehezen tudja a csomag átvételi idejét megtervezni! ) A  Postapontra címzett küldemény esetén az MPL a rendelésénél megadott mobiltelefonra vagy  e-mail címre üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről (5-10  munkanap). Ezt követően a csomagját – a kapott azonosító megadásával – a következő  felületen tudja nyomon követni: http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes . A postán  maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében lehetséges. A  csomagja felvételét összekötheti más postai ügyei intézésével. Nem kell otthon várakoznia,  vagy mást megkérnie a csomag átvételére. A szállítási határidő a csomag feladásától számított  1-2 munkanap. A postákon vagy az üzletekben a nyitvatartási időn belül bármikor, a  benzinkutakon jellemzően 0-24 órában veheti át a megrendelt csomagjait. A küldemény  érkezéséről SMS-ben vagy e-mailben kap értesítést, az utánvét összeget bankkártyával vagy  készpénzben is kifizetheti csomagját 5 napon keresztül áll módjában átvenni!  


MPL Csomagautomata: 

Belföldi webáruházi rendelésnél válasszon mindig egy hozzád közeli MPL Csomagautomatát, hogy csomagjai átvétele sose jelentsen gondot. A posta.hu Postakeresőjében vagy a Posta mobilapplikációban könnyen megtalálja az önhöz legközelebb eső MPL Csomagautomatát.

A hét minden napján, 0-24 órában rendelkezésére állnak az MPL csomag automatái.  Az MPL csomagautomatáit forgalmas helyeken, bevásárlóközpontoknál találja. Biztonságos és diszkrét átvételi lehetőséget nyújtanak az ország több pontján. A csomag átvételéhez mindössze az MPL-től SMS-ben vagy e-mailben kapott azonosítóra lesz szüksége. Amennyiben a csomagot utánvéttel rendelte meg, az ellenértéket a csomag automatánál bankkártyával tudja rendezni.  

FONTOS !!!

Csomagautomatában maximális méretű és súlyú csomag kérhető !!!

Ennek méretei:max: 38 cmx35 cm x60 cm, súly: max: 20 kg.

A szállítási árak kizárólag magyarországi szállításra vonatkoznak! 

 

A házhoz szállítás díjszabása:  

 

MPL Házhozszállítás:  

Utánvétel készpénzes:  

                       0-20000.-Ft-ig 1890.-Ft.  

                       20001.-Ft-tól 0.-Ft. 

Előre utalással (bankkártyás, PayPal) : 

                        0-20000.-Ft-ig 1590.-Ft  

                        20001.-Ft-tól 0.- Ft  

 

MOL, COOP, MPL Posta Pont, Csomagautomata: 

Utánvétel: 

                       0-20000.-Ft-ig 1590.-Ft 

                       20001.-Ft-tól 0.-Ft. 

Előre utalással (bankkártyás, PayPal) : 

                       0-20000.-Ft-ig 1590.-Ft  

                       20001.-Ft-tól 0.- Ft  

 

20000 Ft feletti rendelés esetén a házhoz szállítás ingyenes az ország egész területére! 

 

Viszonteladói vásárló esetén: nettó 20000.-Ft összegű rendelésig a szállítási díj bruttó 1890.- Ft. 

 

Nettó 20000.- Ft feletti rendelés esetén a kiszállítás ingyenes! (0.- Ft.) 




Webáruházunkból kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt terméket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok  esetén az újra küldést kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll  módunkban ismételten elindítani!  



Ezen a linken keresztül ellenőrizheti csomagja útját a csomagazonosító szám alapján:  https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes 

A csomagok átvételével kapcsolatosan  

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a  csomagon észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot!  

Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! 



Csomagkövetés – Kézbesítés, egyeztetés 

A kézbesítő partnernek történő csomagátadást követően egy tájékoztató e-mailt kapsz, ami  tartalmazza a csomagod azonosítószámát és a kézbesítés várható idejét és időpontját. 

Egyéb módon kézbesítőpartnerünk elérhetőségein tudsz érdeklődni. 

MPL (Magyar Posta Logisztika) 

Telefonon:06-40/46-46-46 

Online: Csomagkövetés 



Fizetés, fizetési módok: 

Az oldalon feltüntettet termék árak bruttó árak, és nem tartalmazzák a szállítás költségét. 

A szállítás díját a pénztár oldalon a szállítási mód kiválasztása után tudjuk kalkulálni, mely ez  alapján automatikusan külön feltüntetve hozzáadódik a végösszeghez. 

• Előre utalás (Banki utalás): 

A megrendelést követően egy megrendelés utáni visszaigazoló e-mailben küldjük el a fizetés  pontos adatait. 

Előre utalás esetében a megrendelt terméket csak a termék pontos összegének beérkezése  után küldjük el a megrendelőnek, amiről e-mailben értesítjük. 

Az összeget kérjük az alábbi bankszámlára utalják: 

Tábi Natasa Márta 50464726-10007352-00000000

• Utánvét:  

Ha futárszolgálatos házhoz szállítást választja, akkor a számla ellenértékét az áru átvételekor a  futárnak kell kifizetni. 

• Bankkártya vagy Barion egyenleg: 

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja. Magyar Nemzeti  Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013 Bankkártya adataihoz mi nem férünk hozzá, nem  tároljuk és nem is élünk vissza velük.



Tájékoztató a Barionról: 

Mit jelent a BARION™? 

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és  biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni webáruházakban,  mobilalkalmazásokban, vagy barátaidnak. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar  Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. 

Kényelmesen bankkártyával 

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a  lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. Ha  azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaszámodat egyetlen Barion  elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mail címed és jelszavad. 

Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli! Fizetéshez használhatod: MasterCard  vagy Maestro bankkártyádat Visa vagy Electron bankkártyádat Amex bankkártyádat 

Fizess kényelmesen bankkártya nélkül 

Ha nincsen bankkártyád, fizetéshez használhatod, az előre feltölt Barion egyenlegedet, amelyet  átutalással vagy készpénz befizetéssel tudsz feltölteni, illetve amire ismerőseid, üzletfeleid  tudnak neked pénzt küldeni. Ebben az esetben e-mailcímed és jelszavad megadásával tudsz  fizetni. 

Ingyenes 

A bankkártyás fizetésnek a vásárló részére nincsen és nem is lehet felára. A regisztráció és a  Barion mobilalkalmazás, valamint a pénz fogadás és küldés ingyenes, és az is marad. Nincs havi  díj sem. A Barion alkalmazásokkal követheted vásárlásaidat, a weben vagy mobilon. Az  ingyenes Barion tárca azonnal jelzi minden vásárlásodat, még azt is látod, mit vettél. Barion  egyenleged is itt kezelheted, illetve pénzt küldhetsz vagy fogadhatsz DI barion webapp.png Dl  playstore hu.pngDl appstore hu.png 

Első a biztonság 

A Barion szervereit a Norton/Symantec/Verisign 2048 bites SSL titkosítása védi. Fizetés előtt  mindig ellenőrizd, hogy valóban a Barion biztonságos szerverén adod meg a fizetéshez  szükséges bankkártya adatokat vagy jelszót. A böngésződ zöld színnel jelzi, ha a fizetés és a  fizetőoldal tulajdonosát Barion Payment Inc [HU] néven azonosítja:

 

A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így  jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank  előírása szerint alakították ki. 

• PayPal:  

A PayPal több mint 200 országban áll a vásárlók rendelkezésére egyszerű és biztonságos fizetési módként. 

A PayPal számos előnnyel rendelkezik, melyek könnyebbé, gyorsabbá teszik a vásárlást,  miközben pénzügyi információi biztonságban maradnak: 

• Egy email, egy jelszó. Ez minden, amire szüksége van, hogy fizessen vagy pénzt utaljon a  PayPal rendszerén keresztül. A bankkártya pedig maradhat a pénztárcában. 

• A fizetéshez nem szükséges pénzt töltenie a PayPal számlájára. Elég, ha hozzárendeli  bankkártyáját a PayPal fiókjához, sőt, ezt elég csak egyszer, az elején megtennie. 

• A PayPal világszerte elismert fizetési mód, a biztonságos tranzakciók záloga, mellyel 26  féle pénznemben fizetheti ki a termékek árát az interneten. 

• Csatlakozzon a PayPal-hoz és fizessen még egyszerűbben a webáruházban! 

• A PayPallal történő megrendelés kifizetése után a kiszállítás a PayPal fiókban megadott  címre történik. 

Elállási jog

Elállás jog, rendelés lemondás 

Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 45/2014. (II.26.) számú  kormányrendelet szabályozza. A törvény szerint a vásárló a szerződéstől az áru átvételét  követő 14 napon belül elállhat. 

Az elállási jogát az Ügyfél/Fogyasztó a szerződés megkötésének napja (azaz a termék  megrendelésének visszaigazolása) és a termék megérkezésének/átvételének napja közötti  időszakban is gyakorolhatja. 

Ebbe a határidőbe (14 naptári nap) a termék átvételének napja nem számít bele. Az elállási jog külön magyarázat nélkül gyakorolható! 

Amennyiben a Vásárló/Ügyfél eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de  legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve a termék  átvételére meghatalmazott személynek átadni.  

A határidő betartottnak minősül, ha a Vásárló/Ügyfél a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a  terméket. 

Ebben az esetben cégünk legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon  belül visszatéríti a Vásárló/Ügyfél által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást a kifogásolt termék(ek) vételárát, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket,  amelyek a miatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási  módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során  alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazza a Szolgáltató, kivéve, ha a  Vásárló/Ügyfél más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. E  visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag az. 

Amennyiben vásárlóként élni kíván elállási jogával, kérjük, használja a lentebb található  felmondási, elállási nyilatkozatot vagy egyértelműen jelezze cégünk felé (email, telefon postai  levél) mely megérkezéséről értesítjük. 

A Vásárló/Ügyfél a megrendelt terméke(ke)t postai úton, vagy futárszolgálat segítségével  juttathatja vissza cégünk székhelyének postai címére (3063 Jobbágyi Lakótelep 8/c 2/6.).  

Ilyenkor a Vásárlót/Ügyfelet kizárólag a termék visszaküldésével kapcsolatosan felmerült  költségek terhelik.  

A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkat a Vásárlónak/Ügyfélnek kell megtérítenie.  Mivel a visszaküldéssel kapcsolatos költségek a Vásárlót/Ügyfelet terhelik, így az olyan  utánvétes csomagokat, melyek tartalmazzák előbbi díjat (portós csomag vagy az utánvét  összege nagyobb, mint a termék és az odaszállítás díja) cégünknek nem áll módjába átvenni.

Abban az esetben, ha a terméket a Vásárló/Ügyfél használatba vette, és nem tudja  sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását, illetve  követelhetjük az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését. 

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk  díjmentesen kicseréli. 

Amennyiben kérdése lenne az elállási jogra vonatkozóan, kérjük, forduljon  ügyfélszolgálatunkhoz: 

info@porzsakker.hu, +36-70-2792721 (normál díjszabás) 



Elállási/Felmondási nyilatkozatminta 

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. mellékletében található Elállási/Felmondási  nyilatkozatminta alapján. 

Kizárólag a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza az alább  feltüntetett elérhetőségek valamelyikére. 

Vállalkozás adatai: 

Cégnév: TÁBI NATASA MÁRTA EV. 

Székhely és levelezési cím: 3063 Jobbágyi Lakótelep 8/c 2/6, 

Telefon: +36702792721 

E-mail: info@porzsakker.hu 

Adószám: 59933098-2-32

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi termék/ek  adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: 

Megrendelés száma: …………………………………………………………. 

Termék megnevezése: ………………………………………………………. 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: ………………………………………………………… A fogyasztó(k) neve: …………………………………………………………………………………

A fogyasztó(k) címe: ………………………………………………………………………………… A vételárat az eredeti az ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező kifizetéssel kérem. 

A vételárat az alábbi bankszámlaszámra kérem visszautalni 

(abban az esetben töltse ki, ha szeretné, hogy a vételárat banki átutalással fizessük vissza): ……………………………………………………………………………………………………………… 

……………………………………………………............................................................. 

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén) 

………………………………………………………………………………… 

Kelt: 



Jótállás, Garancia: 

A www.porzsakker.hu eladott termékekre a hatályos jogszabályokra megfelelő garanciát vállal.  Műszaki termékekre gyártótól függően általánosan 12 hónap garanciát vállalunk. A garancia  időtartalmát, módját minden esetben feltüntetjük a termék jellemzői közt webshopunkban,  illetve a mellékelt jótállási jegyen. Termék meghibásodása esetén a termékhez/készülékhez  mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a  teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára  történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. 

Amennyiben az átvett áru sérült, hibás a www.porzsakker.hu díjmentesen kicseréli. A hibás  termék visszajuttatásának költségeit a www.porzsakker.hu -t terheli. 

Amennyiben www.porzsakker.hu nem a megrendelt árut küldi el a Vásárlónak, azt a vevő  írásbeli értesítését követően szintén www.porzsakker.hu költségére megküldjük vevő részére, a  tévesen küldött árut pedig a futárszolgálatnak kell átadnia eredeti csomagolásban. 

Ha Ön nem megfelelő árut rendelt vagy nem tetszik, az áru kérjük, jelezze és kicseréljük a  megfelelőre, de a postaköltséget sajnos nem vállaljuk. Portósan küldött csomagokat nem  vesszük át, azt minden esetben visszaküldjük a feladónak!

Panaszkezelés, hibabejelentés: 

A rendelése kapcsán valamilyen gondot észlel, akkor vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a  kapcsolatot. A csomag átvételekor vagy utána tapasztalt probléma esetén hívja  ügyfélszolgálatunkat vagy jelezzen e-mailben. 

Amennyiben emailt vagy levelet ír, az alábbiakat kérjük, tüntesse fel: 

• Megrendelő neve 

• Kapcsolattartási telefonszám 

• Rendelési azonosító (jótállási jegyen megtalálható), és - ha több termék szerepel a  jótállási jegyen - a termék megnevezése vagy cikkszáma 

• Panasz típusa és leírása 



A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató A  kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról a 45/2014. (II. 26.)  Kormányrendelet alapján az alábbiakról tájékoztatjuk:  

1. Kellékszavatosság Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával? 

Ön a porzsakker.hu hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt  érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. 



Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján? 

Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: 

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése  lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan  többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy  igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is  kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. 

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön  viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. 



Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét? 

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba  felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a  szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már  nem érvényesítheti. 



Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. 



Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének? 

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba  közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a  porzsakker.hu Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban  már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is  megvolt. 



2. Termékszavatosság Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával? 

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát  vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. 



Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján? 

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.



Milyen esetben minősül a termék hibásnak? 

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi  követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő  tulajdonságokkal. 



Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét? 

Termékszavatossági igényét Ön a termék, gyártó általi forgalomba hozatalától számított két  éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. 



Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét? 

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben  gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell  bizonyítania. 



A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól? 

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha  bizonyítani tudja, hogy: 

• a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy 

• a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem  volt felismerhető vagy 

• a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. 

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági  igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre  vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti. 



3. Jótállás Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával? 

Hibás teljesítés esetén a felek között létrejött szerződés, valamint a Ptk. alapján a  porzsakker.hu jótállásra köteles. 

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján? Mikor mentesül a  vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól? 

A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a  hiba oka a teljesítés után keletkezett. 

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve  termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet,  egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott  jogosultságoktól függetlenül megilletik. 



Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja  

Írásban történő bejelentés: 

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak a 3063 Jobbágyi  Lakótelep 8/c 2/6 címre küldött levélben, vagy elektronikus levélben az info@porzsakker.hu e mail címen. Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: 

• a vásárló nevét, címét, 

• a termék megnevezését, vételárát, 

• a vásárlás időpontját, 

• a hiba leírását, 

• a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt. 



Esetlegesen felmerülő panaszaival elsődlegesen az Ügyfélszolgálathoz forduljon, mi minden  tőlünk telhetőt megteszünk, hogy a panaszát orvosoljuk. 

Cégtulajdonos: Tábi Natasa Márta e.v. 

Postai cím: 3063 Jobbágyi Lakótelep 8/c 2/6 

Ügyfélszolgálat:  06-70-2792721 

E-mail: info@porzsakker.hu



Ha Ön úgy érzi, hogy panaszát nem kellőképpen kezeltük, igénybe veheti az online  vitarendezési platformot  

(ODR) is, az alábbi linken: 

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Illetve a helyi békéltető testülethez is fordulhat: 

Nógrád Megyei Békéltető Testület 

3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a. 

Tel: 32/520-860, Fax: 32/520-862 

nkik@nkik.hu 



A Nógrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara az alábbi linken foglalja össze a  panaszkezelésben igénybevehető  

eszközöket: 

http://www.bekeltetes-nograd.hu/vpint.html 

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei: 

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület 

6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. 

(76) 501-525, (76) 501-500 

bkmkik@mail.datanet.hu 



Baranya Megyei Békéltető Testület 

7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36. 

(72) 507-154 

bekelteto@pbkik.hu 



Békés Megyei Békéltető Testület

5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5. 

(66) 324-976, 446-354, 451-775 

bmkik@bmkik.hu 



Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. 

(46) 501-091, 501-870 

kalna.zsuzsa@bokik.hu 



Budapesti Békéltető Testület 

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. 

(1) 488-2131 

(1) 488-2186 

bekelteto.testulet@bkik.hu 



Csongrád Megyei Békéltető Testület 

6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. 

(62) 486-987 

info@csmkik.hu 



Fejér Megyei Békéltető Testület 

8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.

(22) 510-310 

fmkik@fmkik.hu 



Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

9021 Győr, Szent István út 10/a. 

(96) 520-217 

bekelteto@gymskik.hu



Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

4025 Debrecen, Petőfi tér 10. 

(52) 500-749 

info@hbkik.hu 



Heves Megyei Békéltető Testület 

3300 Eger, Faiskola út 15. 

(36) 416-660/105 

hkik@hkik.hu 



Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

5000 Szolnok, Verseghy park 8. 

(56) 510-610 

kamara@jnszmkik.hu 



Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

2800 Tatabánya, Fő tér 36. 

(34) 513-010 

kemkik@kemkik.hu 



Nógrád Megyei Békéltető Testület 

3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a 

(32) 520-860 

nkik@nkik.hu 



Pest Megyei Békéltető Testület 

1055 Budapest Kossuth tér 6-8. 

(1)-474-7921 



Somogy Megyei Békéltető Testület

7400 Kaposvár, Anna utca 6. 

(82) 501-000 

skik@skik.hu 



Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2. 

(42) 311-544, (42) 420-180 

endrediemese@invest.hu 



Tolna Megyei Békéltető Testület 

7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. 

(74) 411-661 

kamara@tmkik.hu 



Vas Megyei Békéltető Testület 

9700 Szombathely, Honvéd tér 2. 

(94) 312-356 

vmkik@vmkik.hu 



Veszprém Megyei Békéltető Testület 

8200 Veszprém, Budapest u. 3. 

(88) 429-008 

vkik@veszpremikamara.hu 



Zala Megyei Békéltető Testület 

8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24. 

(92) 550-514 

zmkik@zmkik.hu